بیانیه توافق سطح خدمت در تارنما
قابل توجه بازدید کنندگان محترم
بدینوسیله توافق نامه سطح خدمات شرکت مدیریت منابع آب ایران را به اطلاع میرساند:
1) تارنمای شرکت مدیریت منابع آب ایران به امکان ثبت و پیگیری درخواستها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق "منوی تماس با ما >< فرم ها فرم ارتباط با شرکت و ارائه نظرات و پیشنهادات" مجهز می باشد. در این قسمت شما میتوانید با حوزه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت خود را از طریق "منوی تماس با ما < پیگیری فرم ها > پیگیری پبام و پیشنهاد"، پیگیری نمایید.
2) برای ارتباط با هر واحد از ایمیل واحد مورد نظر استفاده نمایید .
3) به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
4) تارنمای شرکت مدیریت منابع آب ایران بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
5) اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
خدمات اطلاع رسانی:
لیست خدمات قابل ارائه
لیست خدمات قابل ارائه از طریق دفاتر پیشخوان و لیست دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات الکترونیک در کل استان
شناسنامه خدمات دستگاه
اخبار
مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی :
خدمات الکترونیکی (به تعداد 36 مورد از خدمات تعاملی این شرکت در قالب سامانه ساماب و از طریق دفاتر پیشخوان دولت به صورت الکترونیکی ارائه می گردند که لیست این خدمات و دفاتر پیشخوان ارائه دهنده این خدمات در منوی راهنمای ارباب رجوع از منوی بالا قابل دستیابی می باشند)
تماس با مدیران ارشد دستگاه
سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
نظرسنجی آنلاین
دسترس پذیری :
این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت:
در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود.